Acestea sunt cele 15 activitati indoor de team building pe care le vei iubi:
- Codul de conduită
- Povestiri la foc de tabara
- Zidul de memorie
- Rețea socială low-tech
- Cartografierea spectrului
- Spatele șervețelului
- O poveste dintr-o revistă
- Rezervorul de rechini
- Creați propriul dvs. film
- Radio Play
- Office Trivia
- Căptușeala de argint
- Cupluri ciudate
- Adevăr și minciună
- Office trivia: Remote Team Edition
„Activitati de team building” – Această frază face ca membrii echipei dvs. să își dea ochii peste cap și să caute cea mai apropiată ieșire?
Cele mai multe activitati de team building creează mai degrabă jenă decât entuziasm. Indiferent de impactul pe care îl pot avea, este anulat de reticența absolută a membrilor echipei dvs. de a participa la ele.
Cu toate acestea, există unele activitati de team building de care oamenii dvs. chiar se vor bucura. Unele dintre acestea vor dura doar câteva minute, altele ar putea dura câteva ore. Câteva vor influența comunicarea dvs. cu membrii, altele vor îmbunătăți abilitățile de colaborare.
15 Activitati Indoor de team building pe care echipa ta le va iubi!
În general, activitatile de team building pot fi împărțite în două categorii – activități indoor și outdoor.
Activitatile indoor, datorită locului în care se desfășoară, au de obicei un caracter foarte diferit față de activitatile în aer liber. De obicei, aceste activitati se desfășoară în timpul orelor de program normale sau cel mult, în weekend. Dacă vă aflați într-un team building cu echipa, activitatile vor fi în mare parte în aer liber, nu în limitele unei săli de conferințe.
Din această cauză, activitățile de interior tind să fie mai serioase. Scopul este același – de a îmbunătăți abilitățile de comunicare, de încredere și colaborare – dar au o înclinație formală.
Să ne uităm la 15 activitati indoor de team building pe care le puteți folosi în următoarea întâlnire a echipei:
1. Codul de conduită
O activitate simplă, dar semnificativă, care stabilește tonul pentru un eveniment de team building și construiește un consens asupra valorilor comune. Echipele scriu ceea ce contează pentru ei pe o tablă albă. Perfect pentru începerea unui team building indoor, training sau workshop.
Numărul de participanți: 10-30
Durata: 30+ min
Obiective: Construirea încrederii reciproce, stabilirea valorilor grupului.
Cum se joacă
1. Pe o tablă albă, scrieți cuvintele „Semnificativ” și „Plăcut”
2. Întreabă-i pe toți cei din grup să spună ce va face acest team building semnificativ și plăcut. Alternativ, cereți-le să scrie ideile lor pe post-it-uri.
3. Aranjați sugestia fiecărui participant sub forma unei hărți mentale.
4. Pentru fiecare sugestie, asigurați-vă că toți participanții înțeleg ideea în același fel. Dacă nu, schimbați sugestia până când are aprobare de la toți participanții.
5. Mergeți prin fiecare idee sugerată și întrebați participanții cum se vor asigura că ideea se desfășoară în timpul atelierului. Înregistrați-le pe tablă pe post it-uri.
6. Toate ideile acceptate de comun acord ca fiind „plăcute” și „semnificative” constituie Codul de conduită al grupului. Grupul are responsabilitatea de a respecta acest cod la toate activitatile indoor de team building.
Strategie
Pentru ca orice activitate de Team Building să aibă succes, echipa trebuie să aibă câteva valori și credințe comune despre ceea ce face o întâlnire a echipei reușită. Stabilirea acestor valori la începutul întâlnirii atelierului / echipei poate face ca restul atelierului să fie mult mai fluid.
Codul de conduită este foarte importantă de acea a fost pusă prima activitate din cele 15 activitati Indoor de team building.
2. Povestiri la foc de tabara
O activitate clasică, ea inspiră povestirea sub diverse forme și îmbunătățește legătura între echipe. Echipele se adună într-un cerc și împărtășesc experiențele lor la locul de muncă. De-a lungul drumului, ei învață lucruri unii despre ceilalți și retrăiesc amintiri vechi.
Numărul de participanți: 6-20
Durata: 1-3h
Obiective: Formarea informală, încurajarea participanților să împărtășească și să stabilească experiențe comune
Cum se joacă
1. Creați un set de cuvinte de declanșare care pot incepe o sesiune de povestiri. Gândiți-vă la cuvinte precum „prima zi”, „călătorii de lucru”, „parteneriat”, „proiect secundar” etc. Adăugați-le la post-it-uri.
2. Împărțiți o tablă în două secțiuni. Lipiți toate post it-urile pe o singură secțiune a tablei.
3. Cereți unui participant să selecteze un cuvânt de inceput din post it-uri și să-l folosească pentru a împărtăși o experiență (de exemplu, despre prima sa zi de muncă la companie).Mutați post it-ul selectat în cealaltă parte a tablei.
4. Întrucât participantul își povesteste experiența, cereți-le altora să noteze cuvintele care le reamintesc povestiri similare legate de muncă. Adăugați aceste cuvinte în post it-uri și lipiți-le pe tablă.
5. Repetați acest proces până când aveți un „perete de cuvinte” cu povești interconectate.
Strategie
Storytelling-ul pune bazele experiențelor comunității. De asemenea, reprezintă și modul în care informațiile sunt transmise informal. O sesiune de povestiri, axată pe povestiri legate de muncă, poate face ca un grup mare să se relaxeze și să împărtășească experiențele lor. De asemenea, poate funcționa ca o sesiune de instruire informală cu experiențe de lucru care trec de la un membru la altul.
Storytelling-ul are locul lui special între cele 15 activitati indoor de team building pe care trebuie să-l ai la evenimentele tale.
3. Zidul de memorie
O activitate fizică, ea stabilește și retrăiește amintirile comune ale echipei. Echipele își schițează amintirile comune și le așează pe un perete. Peretele rămâne așa cum e ( cu schițele ) în timpul evenimentului, lucrează ca punct central al camaraderiei echipei.
Numărul de participanți: 6-50
Durata: 45-90 de minute
Obiective: Crearea de camaraderie între membrii echipei, încurajarea relațiilor
Cum se joacă
1. Oferiți fiecărui participant foi de hârtie, marcatori și bandă.
2. Cereți fiecărui participant să ancheteze camera. Luați 15 minute pentru a scrie amintiri pozitive despre experiențele și momentele comune în timp ce lucrați împreună.
3. Odată ce participanții au câteva amintiri enumerate, cereți-le să deseneze câteva din aceste amintiri pe foi de hârtie proaspete. Desenele pot fi interpretări abstracte ale „scenei de memorie”. Acestea pot implica parteneri care au împărtășit memoria pentru a crea acest desen. Dați-le până la 30 de minute pentru a face acest lucru.
4. Odată ce timpul s-a terminat, cereți participanților să-și lipească desenele amintirilor pe perete.
5. Cereți membrilor din team building să se apropie de perete și să dezvolte amintirile pe care tocmai le-au lipit pe perete împreună cu întregul grup.
Strategie
Un „perete de memorie” vizual crează un mediu primitor și reafirmă relațiile pozitive dintre membrii echipei. Transmiterea fiecărei memorii – individual sau în grupuri – ca un desen adaugă acea ușurință și camaraderie de care e nevoie, întregului exercițiu.
4. Rețea socială low-tech
Schițează conexiunile dintre membrii echipei pe o tablă albă. Echipele își creează „avatarele”, apoi trasează linii pentru a arăta cum cunosc alți membri ai echipei. Acest lucru poate funcționa foarte bine ca un ice-breaker la evenimente în care echipele nu se cunosc bine.
Număr de participanți: 5-50
Durata: 30 de minute
Obiectiv team building: Cunoașterea participanților și stabilirea relațiilor dintre aceștia
Cum se joacă
1. Oferiți participanților markere, cărți pentru notițe și bandă adezivă. Dacă este posibil, utilizați markere de diferite culori.
2. Cereți participanților să-și deseneze „avatarul” pe cartea de notițe – „fotografia lor de profil” în această rețea socială, ca să spunem. Adăugați nume și poziții fiecărei cărți.
3. Lipiți fiecare carte de avatar pe o tablă mare. Asigurați-vă că aveți suficient spațiu între fiecare carte.
4. Cereți fiecărui participant să traseze linii către cardurile de avatar ale persoanelor pe care le cunosc déjà din cameră. De asemenea, trebuie specificat cum s-au cunoscut („au lucrat la un proiect împreună”, „prieteni de prânz”, „au mers la același colegiu”).
Strategie
Această „rețea socială” funcționează cel mai bine atunci când aveți de a face cu oameni care nu se cunosc. Stabilirea relațiilor dintre ei va sparge gheața. De asemenea, îi va ajuta pe ceilalți să stabilească legături între participanți pentru restul evenimentului de team building.
5. Cartografierea spectrului
Mapați diversitatea perspectivelor pe un subiect, organizându-le într-un spectru. Acest lucru poate descoperi ideile inovatoare și poate arăta diversitatea opiniilor din cadrul unei echipe. De asemenea, poate încuraja persoanele cu opinii neconvenționale, care altfel nu vor vorbi, să participe.
Numărul de participanți: 5-15
Durata: 30-60 de minute
Obiective team building: împărtășirea obiectivelor diverse
Cum se joacă?
1. Începeți prin identificarea câtorva subiecte cheie despre care doriți ca participanții să vă exprime ideile proprii.
2. Scrieți un subiect în centrul unei table. Apoi, cereți participanților să-și scrie opiniile și perspectivele pe această temă pe post it-uri. Postați aceste note pe fiecare parte a subiectului de-a lungul unei linii orizontale.
3. Odată ce toți s-au alăturat, lucrați cu grupul pentru a organiza notele ca o „gamă” de idei. Grupați ideile similare împreună spre stânga. Plasați ideile periferice spre dreapta.
4. Continuați să faceți acest lucru până când ați aranjat toate ideile ca un „spectru” cu cele mai populare idei spre extrema stângă, ideile cele mai puțin populare din extrema dreaptă.
Strategie
Construirea unei hărți a spectrului de frecvență vă arată diversitatea opiniilor echipei dvs. cu privire la un subiect. Dacă alegeți un subiect relevant pentru afacerea dvs., acest mic exercițiu de team building poate dezvălui o sumă uimitoare de gândire neconvențională. Această activitate indoor de team building este extrem de folositoare pentru dezvoltarea echipei.
Tu ce vrei să faci până acum din cele 15 Activitati Indoor de team building pe care le vei iubi?
6. Spatele șervețelului
Desenați soluția la o problemă pe spatele unui șervețel, la fel ca toți antreprenorii de legendă. Echipele vor trebui să colaboreze și să rezolve creativ problemele pentru ca acest joc să funcționeze.
Numărul de participanți: 6-24, împărțit în echipe de 3-4
Durata: 15-20 minute
Obiective: Promovarea gândirii neconvenționale și a muncii în echipă
Cum se joacă
1. Veniți cu o grămadă de idei de probleme deschise. Acestea ar putea fi legate de afacerea dvs., de un produs imaginar, de o problemă de mediu etc.
2. Împărțiți toți jucătorii în echipe de la 2 la 4 jucători – în principiu, ceea ce ați vedea într-o echipă de cofondatori dintr-un start-up. În mod ideal, aceștia ar fi oameni care nu s-au întâlnit niciodată și nu au lucrat împreună.
3. Dați fiecărei echipă un șervețel pliat și un stilou.
4. Cereți echipelor să elaboreze o soluție la problemă ca diagramă / schiță / grafic. Evaluați toate soluțiile și alegeți cea mai bună variantă.
Opțional: Oferiți premii pentru cea mai bună soluție.
Strategie
„Partea din spate a șervețelului” este locul în care au apărut dintotdeauna atât de multe idei excelente de produs și de start up-uri. Această activitate simplă de Team Building imită această pânză mică, oferind participanților ceva distractiv de făcut în timp ce promovează munca în echipă și gândirea out of the box.
7. O poveste dintr-o revistă
Cine nu ar vrea să fie prezentat pe o copertă de reviste?
În cadrul acestei activități, fiecare echipă trebuie să creeze o poveste imaginară cu privire la un proiect de succes sau o realizare de afaceri. Trebuie să obțină imaginile potrivite, să vină cu titluri, să prezinte citate etc.
Un exercițiu excelent legat de creativitate, care poate, de asemenea, să vă inspire echipa să țintească mai sus.
Numărul de participanți: Oricâți
Durata: 60-90 de minute
Obiectiv: să vizualizeze succesul viitor, să motiveze membrii echipei și să îi încurajeze să gândească la scară mare
Cum se joacă
1. Obiectivul acestei activitati este simplu: să facă jucătorii să creeze o poveste de copertă a unei reviste despre compania sau proiectul dvs. (alegeți doar una). Jucătorii nu trebuie să scrie povestea completă; ei trebuie doar să scrie titlurile și să creeze imagini, citate și bare laterale.
2. Împărțiți participanții în echipe de 3-6 jucători. Dați-le markere, pixuri și orice altceva de care vor avea nevoie pentru a crea o copertă fictivă de revistă.
3. Creați mai multe șabloane pentru diferite elemente ale revistei. Acestea ar trebui să includă: a) coperta revistei, b) titlul povestii de pe copertă, c) citatele liderilor și ale membrilor echipei, d) barele laterale ale proiectului și e) imaginile.
4. Distribuiți aceste șabloane fiecărei echipe. Cereți-le să creeze o poveste de revistă, completând fiecare șablon și concentrându-se asupra proiectului sau afacerii.
5. Alegeți cea mai bună copertă a revistei.
Opțional: La finalul activtatii de team building indoor se poate oferi un premiu pentru cea mai creativă copertă de revistă.
Strategie
Văzând succesul proiectului sau al afacerii dvs. într-o revistă este punctul culminant al oricărei organizații. Acest exercițiu creativ îi ajută pe membrii echipei să gândească la scară mare și să-și imagineze viitorul succes. Acesta poate fi, de asemenea, un puternic instrument motivațional, pentru un team building memorabil.
8. Rezervorul de rechini
Alăturați-vă Mark Cuban și companiei sale în timp ce vă prezentați propriul discurs pitch în fața unui „rezervor de rechini” al investitorilor. Oamenii iubesc acest format de pitch și le oferă membrilor echipei posibilitatea să colaboreze și să fie antreprenori. De asemenea, aveți ocazia să jucați un „investitor” și să alegeți cel mai bun pitch.
Numărul de participanți: Până la 24 de persoane, împărțite în echipe de 2-6 participanți
Durata: 90 de minute
Obiectiv: Promovarea gândirii neconvenționale, a colaborării, a antreprenoriatului și a muncii în echipă
Cum se joacă
1. Această activitate de construire a echipei se bazează pe emisiunea TV unică. Obiectivul este același: echipele pun în joc produsele machete în fața unui grup de „rechini” (de obicei membrii seniori) pentru a asigura investiții.
2. Împărțiți participanții în echipe de 2-6 persoane. Puneți-i să vină cu un produs imaginar și să dezvolte un pitch pentru el. Acest pitch trebuie să fie profesionist și să includă:
Denumirea mărcii, Sloganul mărcii, Planul de afaceri, Planul de marketing, Date financiare (vânzările previzionate, mărimea pieței, marjele de profit etc.)
Dacă oamenii au dificultăți în înțelegerea cerințelor de pitch, le puteți reda clipuri din show-ul Shark Tank.
3. Alegeți 3-4 persoane pentru a fi „rechinii”. Dați-le istorii imaginare („X este fondatorul ABC Clothing și proprietarul unei echipe majore NFL”). De asemenea, le puteți da o sumă imaginară de bani pentru a investi în idei de pitch.
4. Cereți fiecărei echipe să-și dezvolte pitch-ul și să îl prezinte în fața rechinilor. Încurajați rechinii să pună întrebări ca și cum ar evalua o afacere reală și ca și cum se vor despărți de proprii lor bani reali. Dacă un pitch este promițător, rechinii pot să-și investească banii în afacere.
5. Echipa care câștigă cea mai mare investiție la final e desemnată câștigătoarea jocului
Strategie
Shark Tank este una dintre cele mai populare emisiuni la televizor. Obținerea participării echipei dvs. la propria versiune a acestui spectacol poate stimula antreprenoriatul și gândirea la scară largă. Deoarece toți jucătorii trebuie să lucreze în echipe și să împartă sarcinile pentru a avea succes, vor promova și munca în echipă și colaborarea.
Cele 15 activitati indoor de team building te vor ajuta să-ți faci un eveniment memorabil și plin de experiențe plăcute.
Aceste activitati indoor pot fi făcute și outdoor.
9. Creați propriul dvs. film
Ce modalitate mai bună de a stimula creativitatea decât de a-ți face echipa să-și facă propriul film mic? Această activitate distractivă se poate face în interior sau în aer liber. Aceasta necesită anumite echipamente – camere, trepiede și microfoane – dar echipa dvs. o va iubi.
La urma urmei, cine nu iubește filmele?
Numărul de participanți: Oricâți
Durata: 2-8 ore (modificați după cum este necesar). Alternativ, faceți-l un eveniment de o zi întreagă
Obiective: Promovarea creativității, a lucrului în echipă, a colaborării și a lucrului cu echipe mari
Cum se joacă
1. Achiziționați echipamentul – o cameră bună (camerele DSLR sunt o idee bună), microfoane, trepiede și un laptop încărcat cu programe de editare a filmului.
2. Împărțiți participanții în echipe mari (minimum 8 persoane). Cereți fiecărei echipe să împartă responsabilitățile (scenarist, actori, operatori de cameră, director, etc.).
3. Opțional: Introduceți o temă de team building. Dacă acest lucru pare prea constrângător, adresați-vă echipelor să își aleagă propriul subiect / propria temă.
4. Puneți echipele să scrie scenarii pentru propriul lor film de 5-7 minute. Ca regulă a degetului mare, o singură pagină de scenariu se traduce într-un minut de film.
5. Echipele vor crea filme bazate pe scenariu, împrumutând echipamentele necesare, după caz.
6. Vizualizați toate filmele terminate la sfârșitul exercițiului, acordând premii selecțiilor de top.
Strategie
Efectuarea unui film este un exercițiu de muncă în echipă. Aveți nevoie de fiecare parte a „atelierului” să lucreze împreună fără probleme pentru a face un film de succes. Deoarece lucrați într-un mediu limitat, echipele vor trebui să fie și creative pentru a obține narațiunea și efectele pe care și le doresc. Acest lucru poate promova gândirea laterală, neconvențională.
Nu se putea să nu includem în cele 15 activitati indoor de team building, crearea unui film!
10. Radio Play
Efectuarea filmelor este distractivă, dar dacă unii membri ai echipei sunt timizi și preferă să nu apară pe cameră? Sau dacă nu aveți echipamentul sau expertiza pentru a face și edita filme?
În astfel de situații, aveți o alternativă – crearea unui joc radio.
Acest format oferă o modalitate pentru echipe de a lucra împreună și de a-și exprima creativitatea fără a avea probleme cu lucrul cu echipamentele de filmare. De asemenea, e potrivit și pentru echipe mai mici și se poate face în camere mai mici.
Numărul de participanți: Oricâți
Durata: 15 – 2 ore. Păstrați-o mai scurtă dacă doriți ca managementul timpului să fie un rezultat învățat din acest joc.
Obiectiv: Promovarea creativității, a lucrului în echipă, a colaborării și a gestionării timpului.
Cum se joacă
1. Achiziționați echipamentul – notebook-uri, pixuri, markere, hârtie flipchart, microfoane și elemente de recuzită pentru realizarea diferitelor efecte sonore.
2. Împărțiți participanții în echipe egale de 3-12 persoane.
3. Creați o temă sau lăsați echipele să-și aleagă propria lor temă.
4. Dați echipelor 60 de minute pentru a planifica și scrie piesa, 15-20 de minute pentru a le face. Deoarece jocul este pentru radio, este doar audio.
5. Analizați strategia fiecărui joc și acordați premiul celei mai bine evaluate piese.
Strategie
Jocul radio este un format creativ mult mai accesibil decât realizarea de filme sau de jocuri reale. Întrucât necesită doar acțiune vocală, oamenii sunt în general mai dispuși să participe. În același timp, înfăptuirea unui joc de succes radio necesită colaborare, lucrul în echipă și faorte multă gândire creativă.
11. Office Trivia
Uneori, aveți nevoie de o activitate de team building rapidă pentru a sparge gheața și a implica oamenii într-un eveniment. Întrebările „trivia” despre locul dvs. de muncă funcționează bine în astfel de situații. Acest joc nu necesită niciun echipament sau pregătire semnificativă. De asemenea, poate fi organizat indoor sau în aer liber, cu echipe mici sau echipe mari, ceea ce îl face o opțiune flexibilă pentru team building.
Numărul de participanți: Oricâți
Durata: 30-60 de minute
Obiective: obțineți participarea membrilor și îmbunătățiți legăturile de echipă
Cum se joacă
1. Veniți cu o listă de întrebări trivia referitoare la locul dvs. de muncă. Întrebări precum „Ce spune posterul din cantină?”, „Câți oameni numiți „Costică”lucrează în departamentul IT?”, „Câți oameni lucrează în departamentul contabil?” Etc.
2. Scrieți toate întrebările și răspunsurile lor pe cardurile de notițe și noi vom pregăti materialele necesare pentru team building.
3. Puneți întrebări întregului grup și solicitați răspunsuri cu voce tare.
4. Participantul care obține cele mai multe răspunsuri câștigă la final.
Opțional: pentru a-l face mai competitiv, vă recomandăm să împărțiți participanții în echipe și să adăugați buzzers pentru fiecare întrebare.
Strategie
Locul de muncă este singurul lucru comun tuturor membrilor echipei. Obiectele și oamenii din biroul tău leagă membrii echipei. Un joc ca acesta nu este doar distractiv și ușor de efectuat, dar subliniază, de asemenea, lucrurile comune pentru toată lumea din cameră, îmbunătățind legăturile echipei.
Ușor ușor ne apropriem de finalul prezentării celor 15 activiatati indoor de team building.
Tu ce activiatati indoor vrei să faci la următorul eveniment?
12. Căptușeala de argint
Exprimarea amintirilor este o modalitate buna de a face membrii echipei să se conecteze între ei. Dar nu toată lumea din echipă va avea aceleași perspective ale unei memorii, mai ales dacă este una negativă. Afișarea firelor de argint dintr-o memorie negativă poate contribui la schimbarea perspectivelor, la îmbunătățirea moralei și la a ajuta oamenii să vadă lucrurile din perspectiva membrilor echipei lor.
Numărul de participanți: 4-12 persoane, împărțite în echipe de cel puțin 2 persoane
Durata: 30-60 de minute
Obiective: Schimbarea perspectivelor și înțelegerea diferită a unor experiențe
Cum se joacă
1. Împărțiți participanții în echipe de două sau mai multe persoane care au avut o experiență de lucru împreună (cum ar fi lucrul la un proiect împreună).
2. Cereți membrului echipei A să împărtășească o experiență negativă pe care au discutat-o cu restul grupului.
3. Membrul din echipa B împărtășește aceleași experiențe, dar se concentrează asupra aspectelor pozitive ale experienței, adică a „căptușelii de argint”.
4. Membrul din echipa B își împărtășește apoi propria experiență negativă, iar membrul echipei A împărtășește aspectele pozitive ale acestuia din perspectiva sa.
Strategie
O experiență „negativă” este rareori exactă. Adesea, este o chestiune de perspectivă. Împărtășind o experiență negativă, apoi refăcând-o într-o lumină pozitivă, puteți schimba perspectivele. Schimbul de experiență promovează, de asemenea, îmbinarea echipei și contribuie la construirea unor relații mai profunde.
Căptușeala de argint face parte din cele 15 activitati indoor de team building dar are un grad de îndeplinire foarte dificil, deoarece facilitatorul trebuie să fie foarte bine pregătit. Echipa TeamAct îți poate facilita această activitate indoor cu cei mai buni traineri.
13. Cupluri ciudate
În orice echipă, veți avea oameni cu personalități diferite. Dar, uneori, aceste personalități diferite au de fapt lucruri în comun. A-i face pe acești membri să aprecieze diferențele sau similaritățile pot îmbunătăți relațiile dintre membrii echipei, la team building și apoi la locul de muncă.
Numărul de participanți: 6-20 de persoane
Durata: 45-60 de minute
Obiective: Îmbunătățirea abilităților de comunicare și de înțelegere
Cum se joacă
1. Creați o listă de perechi ciudate de obiecte care, dintr-un motiv oarecare, merg bine împreună. Ca „unt de arahide și jeleu”, „ciocolată și cafea”, „sare și piper” etc.
2. Scrieți numele obiectelor din fiecare pereche pe foi de hârtie separate.
3. Lipiți o foaie de hârtie pe spatele unui participant. Faceți acest lucru pentru toți participanții. Încercați să legați perechile opuse cu personalități opuse, deși acest lucru nu este necesar.
4. Cereți participanților să se amestece cu grupul. Obiectivul lor este de a afla ce este scris pe spatele lor. Chestia este: pot să ceară doar întrebări ale căror răspunsuri pot fi da / nu („Pot adăuga aromă mâncării? Pot să fac mâncarea picantă?”).
5. Odată ce participanții își dau seama ce este scris pe spatele lor, trebuie să găsească cealaltă jumătate a perechii lor.
6. După ce și-au găsit perechea, participanții trebuie să găsească trei lucruri pe care le împărtășesc împreună cu perechea lor opusă.
Strategie
În cadrul oricărui eveniment de team building, una dintre cele mai mari provocări ale dvs. este aceea de a aduce împreună oameni diferiți. Un astfel de exercițiu poate oferi participanților un motiv să se așeze și să împărtășească experiențe cu oameni cu care nu s-ar amesteca altfel. Concentrarea asupra întrebărilor da / nu îmbunătățește și abilitățile de comunicare.
Am ajuns la activitatea nr 14 din 15. Hai să vedem ce activitate este 😉
14. Adevăr și minciună
O activitate indoor simplă pentru a face oamenii să se deschidă. Echipele se reunesc într-un mediu intim. Fiecare membru al echipei spune trei adevăruri și o minciună despre el însuși. Membrii echipei trebuie să ghicească minciuna din cele patru declarații.
Numărul de participanți: 4-16
Durata: 15-30 de minute
Obiective: sparge gheața și implică alți oamenii
Cum se joacă
1. Cereți jucătorilor să stea într-un cerc.
2. Fiecare jucător trebuie să se gândească la trei adevăruri și la o minciună despre el însuși.
3. Fiecare jucător se ridică apoi în centrul cercului și spune patru declarații despre el (trei adevăruri, o minciună).
4. Restul grupului trebuie să ghicească care dintre afirmații este un adevăr, care este o minciună.
5. Procesul se repetă pentru toți ceilalți jucători.
Strategie
Nu există niciun element competitiv pentru acest joc. În schimb, este conceput pentru a face pe oameni să se deschidă și să se cunoască mai bine unul pe altul. Posibilitatea de a minți poate, de asemenea, să obțină unele declarații hărțuitor de scandaloase din partea jucătorilor, ceea ce îmbunătățește în continuare starea de spirit a grupului.
15. Office Trivia: Remote Team Edition
O variantă a jocului trivia de la birou, dar pentru echipe aflate la distanță. Membrii echipei trebuie să potrivească biroul cu proprietarul acestuia dintr-un set de imagini. O modalitate frumoasă de a sparge gheața atunci când rulați evenimente de la distanță.
Numărul de participanți: 4-24
Durata: 20 de minute
Obiective: sparge gheața și îi face pe oameni să se cunoască mai bine, să îmbunătățească coeziunea echipei
Cum se joacă
1. Solicitați tuturor participanților să trimită în prealabil fotografii ale birourilor lor de acasă.
2. Conectați-vă toți în grupul de chat.
3. Arătați o imagine a unuia dintre birourile alese la întâmplare.
4. Grupul trebuie să ghicească cărui membru al echipei aparține biroul.
5. Repetați procesul până când au participat toți membrii echipei.
Opțional: pentru evenimente viitoare, adresați întrebări trivia despre biroul fiecărui membru al echipei (cum ar fi „A cui biroul prezintă un poster gigantic al lui Elvis Presley?”, „Al cui birou are plăci albe” etc.).
Strategie
Team Building-ul devine mult mai greu atunci când conduceți o echipă de la distanță. Împărtășirea a ceva „intim”, cum ar fi un birou privat, poate ajuta membrii echipei de la distanță să se deschidă. Această activitate simplă este minunată pentru un chat în grup într-un week-end și poate crea o coeziune mai bună a echipei.
Cele 15 activitati indoor de team building prezentate în acest articol, au fost:
- Codul de conduită
- Povestiri la foc de tabara
- Zidul de memorie
- Rețea socială low-tech
- Cartografierea spectrului
- Spatele șervețelului
- O poveste dintr-o revistă
- Rezervorul de rechini
- Creați propriul dvs. film
- Radio Play
- Office Trivia
- Căptușeala de argint
- Cupluri ciudate
- Adevăr și minciună
- Office trivia: Remote Team Edition
Tu ce joc din cele 15 activitati indoor de team building vrei să faci la următorul eveniment?
Ne poți găsi și pe Facebook și Instagrame.
Lasă un răspuns